divendres, 15 d’abril del 2011

De conferències i portàtils

D'aquest Crèdit de Síntesi en fem una valoració molt i molt positiva, ens hem motivat i, a més a més, hem après a veure la situació actual del món. Només cal llegir-se les entrades d'aquest bloc i els dels altres grups.

Amb aquest Crèdit, amb una setmana, hem donat un altre argument —i de pes— als defensors de la presència de les Noves Tecnologies a l'aula. Aquest any, gràcies el fet de que sigui el primer que es pogués fer en forma de bloc, ens hem motivat molt més i hem afrontat aquesta setmana amb més entusiasme. Cosa que creiem que ens n'hagués faltat si ho haguéssim hagut d'escriure a un dossier. A més a més, gràcies a Internet, hem pogut abastar molts més àmbits i hem pogut parlar "de tu a tu" (per correu) amb persones enteses dels Drets Humans que ens han ajudat a poder-hi reflexionar encara amb més profunditat.

També volem destacar, i aplaudir, els professors de Bell-lloc per l'esforç que han fet per moure fils i portar-nos diàriament entesos en la matèria, cosa que seria difícil de veure a altres centres d'ensenyament.

Esperem que els següents anys continuï en la mateixa línia i, si fa falta, millorar per a que els que ara tenen uns quants anys menys que nosaltres puguin gaudir-ne encara més. Felicitats i gràcies!

2 comentaris:

  1. Vuere blocs com el vostre és el millor premi de mesos de feina per preparar el crèdit de síntesi. Per un professor, veure que els seus alumnes són capaços d'arribar a fer coses tan impressionants per si mateixos és la prova que la feina feta des de primer de primària fins ara ha estat útil i no ha caigut en sac buit.
    Per molts anys. Ara em poso a explicar als meus amics i familiars el que fan els "meus nens" a cole i fardar de treballar a la millor escola del món.

    ResponElimina
  2. Jo acabo de fer una passejada pel vostre bloc. L'he visitat de dalt a baix, com ho faré amb els altres i ja tinc pensada la nota que us posaré. Però no us la dic aquí.
    Gràcies pel que dieu en aquest darrer post i gràcies per ser com sou.
    M'ha agradat molt que em féssiu cas i es veiés tan clarament qui sou els autors del bloc.
    De veritat, gràcies, nois.

    ResponElimina

 
  • Visites